Overslaan en naar de inhoud gaan
x

IT-Support Service Desk Agent (m/v/d)

Bij onze IT Service Desk ondersteun je onze internationale collega's in de hele EMEA-regio bij de verzorging van ons uitgebreide IT-landschap bij Kuehne + Nagel.

JE FUNCTIE

IT Support bij Kuehne Nagel is meer dan alleen het oplossen van technische problemen. Je bent het eerste aanspreekpunt en treedt op als consultant voor alle technische en IT-gerelateerde zaken. Je ondersteuning is essentieel voor onze collega's om probleemloos te kunnen werken en is daarom een cruciaal onderdeel van ons totale succes. Maak deel uit van ons gemotiveerde team en kom in deze spannende tijd bij ons werken - je kennis en expertise zijn onmisbaar!

JE VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Je zorgt voor alle gebruikers die bellen of tickets openen met betrekking tot IT-gerelateerde zaken of serviceverzoeken en fungeert als aanspreekpunt via telefoon, en e-mail.
  • Je categoriseert en documenteert tickets volgens vooraf bepaalde workflows en zorgt voor de identificatie en analyse van problemen en fouten.
  • Je bent verantwoordelijk voor het installeren van nieuwe klantenhardware, software en periferie en zorgt ervoor dat alle software up-to-date is.
  • Je werkt nauw samen met het bedrijf en het is uw doel om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen.
  • Tot slot bent je verantwoordelijk voor het onderhouden van gebruikersaccounts en rechten via Microsoft Active Directory.

JOUW SKILLS EN ERVARINGEN

  • Het sleutelwoord is internationaliteit! Spreekt je Nederlands en, optioneel, Frans of Engels, dan is dit het team voor je.
  • Je hebt een stage in IT System Integration of een vergelijkbare IT-gerelateerde opleiding gevolgd in combinatie met relevante werkervaring.
  • Je kent je weg met TCP/IP, netwerken, MS Active Directory en met het Microsoft-besturingssysteem, MS Office en MS Exchange.
  • Met je ervaring in het werken met ticketing systemen en je diepgaande kennis van de hardware van je klanten voelen uw klanten zich goed verzorgd.
  • Heb jij je IT-expertise opgedaan door andere ervaringen? Vertel het ons! Als je over de vereiste expertise en praktische kennis beschikt, hebben wij jouw graag in ons team!

REDENEN OM BIJ ONS TE KOMEN WERKEN

Wij zijn een van de toonaangevende logistieke bedrijven wereldwijd en realiseren voortdurend groei. Niet in de laatste plaats wordt dit alles geleid door onze medewerkers die het verschil maken! Wij willen ervoor zorgen dat jij je bij ons op je gemak voelt. Daarom moedigen wij open communicatie en betrouwbare begeleiding door je leiding gevende aan. Over het algemeen willen we dat jij je goed voelt en bij ons kun jij genieten van bedrijfsvoordelen zoals een aanvullende ziektekostenverzekering, bedrijfspensioenregeling en arbeidsvoorwaarden ter bevordering van kapitaalvorming.

Plaats tewerkstelling

Am Lilograben 14, 14979 Großbeeren

Solliciteren

https://jobs.kuehne-nagel.com/global/en/job/req63220/IT-Support-Service-Desk-Agent-m-v-d-Nederlands

Duitsland